Χρήσιμες Συμβουλές για την Υγεία σας

Χρήσιμες Συμβουλές για την Υγεία σας


Για την Υγεία σας, το πολυτιμότερο αγαθό που διαθέτετε!

Για να πετύχετε υψηλά επίπεδα υγείας, μπορείτε να εφαρμόσετε ορισμένες συμβουλές, με τις οποίες θα αλλάξει η καθημερινότητά σας με θετικό τρόπο.

  • Προγραμματίστε προληπτικές εξετάσεις
    Η αξία των προληπτικών εξετάσεων είναι ανεκτίμητη. Η πρώιμη διάγνωση ορισμένων παθήσεων οδηγεί στη σωστότερη και αποτελεσματικότερη αντιμετώπισή τους.
  • Κόψτε το κάπνισμα
    Ο καπνός του τσιγάρου επιβαρύνει τη λειτουργία της καρδιάς, προσβάλλει τα αγγεία και αυξάνει την πιθανότητα προσβολής από καρκίνο, περιορίζει την αναπνευστική λειτουργία και ευνοεί την εκδήλωση παντός είδους λοιμώξεων.
  • Ελέγξτε την αρτηριακή σας πίεση
    Μετά τα 30 να ελέγχετε περιοδικά την αρτηριακή σας πίεση, ιδιαίτερα αν είστε καπνιστές ή κάνετε καθιστική ζωή.
  • Μην παίρνετε αντιβιοτικά για τις ιώσεις
    Η αντιβίωση καταπολεμά τα μικρόβια και όχι τους ιούς.
  • Περιορίστε το αλάτι
    Ένα κοφτό κουταλάκι αλάτι την ημέρα είναι αρκετό για τους υγιείς ενηλίκους.
  • Υιοθετήστε τη μεσογειακή διατροφή
    Καταναλώνετε περισσότερα ψάρια, φρούτα, λαχανικά, δημητριακά και όσπρια, που αποτελούν τα χαρακτηριστικά τρόφιμα της μεσογειακής δίαιτας.
  • Τρώτε πάντα πρωινό
    Ένα καλό πρωινό είναι υπεύθυνο κατά 90% για την αποδοτικότητα και τη δημιουργικότητα που θα έχετε μέσα στην ημέρα.
  • Μειώστε τις ώρες χρήσης στον υπολογιστή
    Οι 6 ώρες είναι το όριο χρήσης του υπολογιστή το 24ωρο, ενώ τα μάτια σας πρέπει να απέχουν 70 εκατοστά από την οθόνη.
  • Βάλτε την κίνηση στη ζωή σας
    30 λεπτά σωματικής δραστηριότητας την ημέρα είναι αρκετά για τη διατήρηση της καλής σας υγείας.